July 6, 2013

Kawan 09 : Nur Farhanah Hariri


Selamat Hari Jadi Fhana!
Semoga panjang umur murah rezeki
Berjaya dunia akhirat
Jadi anak solehah dan kakak yang dapat membimbing adik adik
Dan yang pasti bakal isteri mithali :')

Gambar pertama kita aku rasa. lupa da haha 
Terima kasih untuk tiga tahun nih. Terima kasih jadi pendengar yang setia. Selalu ada bila aku ada masalah. Tak pernah bosan dan jemu dengar aku bebel cakap tiap hari dari pagi sampai malam. Dengar cerita yang sama walau aku tahu kau benci dengar nama dia. Tapi aku tetap nak jugak cerita kat kau haha. Teman makan even kau da makan. Support bisness bedak sejuk aku. Layan perangai aku yang tah hape hape dengan melintas jalan bersepah sepah, cakap kuat ikut suka hati, mood macam taik tak kira masa, terpaksa tengok aku menari dalam guardian kantoi dengan cctv, semua kucing kat kolej kita aku panggil nachumen, dengar aku kutuk jijik dulu kini dan selamanya dan yang paling penting sanggup dengar mimpi mimpi merepek aku haha. Terima kasih jugak sebab tak malu ada kawan macam aku. 

Aku mintak maaf sangat sebab tak mampu nak jadi kawan yang baik. Yang selalu ada bila kau perlu. Yang boleh dengar masalah kau bila bila masa. Saat saat kau sedih lepas seminggu baru kau sedar. Patutnya malam tuh aku ada untuk kau tapi aku tak sedar. Maaf fhana. Tak dapat ada dengan kau bila ayah kau pergi. Maaf sebab kerap cerita pasal ayah aku. Kadang kita tak sedar benda gembira yang kita nak kongsi tapi sedih bagi orang lain. 


Kita pergi mana selalu sama. Tempat praktikal pun sama. Sampai orang akan bertanya kalau salah sorang antara kita tak ada. Kau boleh survive bila aku tak ada. Aku pun boleh jugak sebenarnya hehe. Tapi orang lain boleh nampak aku yang tak boleh survive bila kau tak ada. 

"Kau nih da macam orang hilang anak da aku tengok bila fhana tak ada" - Ayim

Bukan aku tak okay dengan yang lain cuma tak biasa hehe. Well lepas lepas ayim cakap tuh aku belajar la. Tak selamanya kawan rapat kita akan ada dengan kita kan. :) 
*dan dia cuba ada untuk aku bila kau tak ada --''

Aku tak dapat nak bagi kata kata yang boleh buat kau menangis terharu walaupun aku memang nak kau nangis jugak hehe. Jangan ingat aku tak sayang kau. Kau pun kenal aku macam mana kann. Sayang tapi tak tunjuk. Nana pun tanak manja manja dengan aku haha. Doa tuh selalu ada, jangan risau :')


Impian untuk aku jadi kan kau sedara dekat tak kesampaian haha. Tapi takpe asalkan kau bahagia. Ada masalah jangan segan segan nak bagitau. Nampak je aku busy tak aktif tapi sebenarnya aku bajet busy hehe. InsyaAllah dua dua kenduri aku datang. Aku tahu aku orang penting haha. Tak dapat jadi pengapit, bridesmaid pun okayy jepp. Yang penting nak bertunang tuh jangan tak dikabor ye mommy hana humaira. :)

Tipu la kalau aku kata aku tak rindu. Aku selalu tengok video kita. Usah diwar warkan rindu tuhh. Simpan dalam hati doa moga teman kita sihat sejahtera bahagia disana. 

Jangan marah aku letak gambar nih. kau okay je aku tengok hehe
Nak hadiah datang kenduri 7Sept nanti okayy? hehe. Babai :*