August 12, 2013

Happy Birthday 03 : Hari Jadi, Hari Raya

Bismillahirahmanirahim,

Dalam kita meraikan hari kemenangan umat islam
Ada juga yang meraikan hari kelahirannya di dunia


Anis Nabihah,

Maaf sayang, atas kesibukan yang tak dapat dielakkan
Aku lupa semuanya
Selamat Hari Jadi
Semoga berjaya dunia akhirat
Jadi kakak yang dapat membimbing adik adik
Tanggungjawab makin berat dari hari ke hari
Harap dapat diharungi
InsyaAllah kita kawan sampai syurga



Zatty Aty,

Babe,
Selamat Hari Jadi
Moga panjang umur murah rezeki
Moga apa yang dihajati akan termakbul insyaAllah
Tetapkan pendirian
Aku tahu kau ada impian besar cita cita besar
InsyaAllah doa banyak banyak kuatkan diri tabahkan hati
Aku rindu aku dengar semua lagu yang kau cover
Jangan berhenti ada cover baru bagitau aku


Korang anak sulung
Harapan keluarga dan adik adik
Yang paling faham isi hati ibu dan ayah

Yang aku sayang hehe
Tak perlu cakap banyak 
Korang lagi tahu dari aku 

Walau kita tak banyak habiskan masa bersama 
hujung hujung sem tuh
Jangan ingat aku tak ingat korang
Sayang tuh ada rindu tuh selalu
Semoga dapat kerja baik baik
Kahwin dapat anak jaga keluarga okay :)